• Farmacijos specialistas turi suteikti išsamią informaciją apie Jums reikiamus vaistus. Jis negali atsisakyti pateikti prašomos informacijos, motyvuodamas informacijos, laiko trūkumu ar nežinojimu.
  • Jei įsigaliojus kainynui Jums iki šiol vartotam vaistui priemoka padidėjo, greičiausiai yra galimybė įsigyti dar pigesnį vaistą, negu iki šiol.
  • Vaistinėje Jums privalo pasiūlyti to paties bendrinio pavadinimo, stiprumo ir farmacinės formos vaistą, už kurį priemoka yra mažiausia.
  • Vaistinės monitoriaus ekrane Jums turi pateikti vaizdinę informaciją apie Jums reikiamų receptinių vaistų (tai pat ir kompensuojamųjų MPP) kainas ir paciento priemokos dydžius (žiūr. filmuotą medžiagą);
  • Didžiausias leistinas vaistų ir kompensuojamųjų medicinos pagalbos priemonių kainas galima pasitikrinti: „Vaistų ir medicinos pagalbos priemonių kainų paieška“.
  • Jei vaistinėje nėra reikiamo vaisto (ar MPP), tačiau jį turi bent vienas didmeninio platinimo licencijos turėtojas, vaistinėje Jums turi pasiūlyti jį užsakyti. Užsakyti vaistai ar kompensuojamosios medicinos pagalbos priemonės mieste pristatomos ne vėliau kaip per 2 darbo dienas, miestelyje ir kaime – ne vėliau kaip per 4 darbo dienas.
  • Jeigu turite nusiskundimų ar siūlymų dėl aptarnavimo, abejonių dėl vaisto ar medicinos pagalbos kokybės, norite pasitikslinti kainą, galima kreiptis į vaistinės farmacinės veiklos vadovą ar jo įgaliotą farmacijos specialistą.
  • Jei vaistinės siūlomi sprendimai netenkina, galite kreiptis į VVKT. Kontaktinė informacija turi būti nurodyta kiekvienoje vaistinėje (Studentų g. 25A, LT-08107 Vilnius, Lietuva el. paštas [email protected], tel. (8-5) 263-92-64, faks. (8-5) 263-92-65 bei darbo laikas)
  • Prie įėjimo į vaistinę turi būti nurodyta Jums naudinga informacija: artimiausios visą parą dirbančios vaistinės registruotas pavadinimas, adresas, telefono numeris bei artimiausios gamybinės vaistinės registruotas pavadinimas, adresas, telefono numeris ir darbo laikas.

Atnaujinimo data: 2024-03-21