BDAR
Close

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai (angl. "cookies").


Psichikos sveikatos puoselėjimo komunikacijos kampanija

Psichikos sveikatos puoselėjimo komunikacijos kampanijos dalys:

1. „Žvelk giliau“ psichikos sveikatos sunkumų ir sutrikimų turinčių asmenų atskirties ir stigmos mažinimo bei visuomenės psichikos sveikatos raštingumo didinimo kampanija.

Žvelk giliau“ yra psichikos sveikatai skirtas ženklas, kurio tikslas – vykdyti įvairias veiklas, skirtas Lietuvos gyventojų psichikos sveikatos raštingumo didinimui ir psichikos sveikatos stigmos mažinimui. „Žvelk giliau” veikla siekia paskatinti žmones atpažinti ir suprasti savo ar kitų emocijas, jausmus, sunkumus, prireikus kreiptis pagalbos; mažinti su psichikos sveikata susijusias stigmines nuostatas, kuriančias socialinę atskirtį tarp skirtingų visuomenės grupių; prisidėti prie pozityvaus visuomenės požiūrio į psichikos sveikatą; mažinti mitus ir stereotipus apie psichikos sveikatą; kurti žmogaus teisėmis grįstus ryšius tarp visų visuomenės narių. 

2. „Tu esi“ savižudybių prevencijos kampanija.

Savižudybių prevencijos ženklas „TuEsi“ reprezentuoja nacionalinę savižudybių prevencijos interneto svetainę „www.tuesi.lt“, skirtą savižudybės krizę išgyvenantiesiems, jų artimiesiems bei pagalbą teikiantiems specialistams. Pagrindiniai svetainės tikslai – supaprastinti pagalbos prieinamumą savižudybės krizėje, mažinti su šia krize susijusias stigmas visuomenėje ir edukuoti pagalbos teikėjus apie profesionalią savižudybių prevenciją. 

3. Depresijos po gimdymo prevencijos ir nėščiųjų, gimdyvių bei neseniai pagimdžiusių moterų psichikos sveikatos puoselėjimo kampanija.

Depresijos po gimdymo prevencijos ir nėščiųjų, gimdyvių bei neseniai pagimdžiusių moterų psichikos sveikatos puoselėjimo kampanijos tikslas - per trejus metus padidinti besilaukiančiųjų, ką tik naujagimio susilaukusių ir mažamečius vaikus auginančių šeimų bei visuomenės informuotumą apie pogimdyminę depresiją, jos požymius, atpažinimą ir pagalbos galimybes, skatinti moteris kreiptis pagalbos, o šeimos ir artimos aplinkos narius – suteikti paramą ir pagalbą. Strategijos veiksmai yra nukreipti į besilaukiančias, ką tik naujagimio susilaukusias ir mažamečius vaikus auginančias įvairaus amžiaus moteris, gyvenančias Lietuvoje, besilaukiančių, ką tik naujagimio susilaukusių, mažametį vaiką auginančių moterų artimieji: šeima, draugai, plačiąją visuomenę, siekiant užtikrinti informuotumą apie pogimdyminę depresiją, jos požymius ir galimybes, taip skatinant moteris kreiptis pagalbos, o artimuosius ir visuomenę įtraukiant į emocinės paramos bei pagalbos procesą. 

 

Daugiau informacijos apie 2024 metų Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo veiklų sritimis ir prioritetais galima susipažinti ČIA

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-01-03