Europos Komisijos inicijuotas projektas „HELP – PAGALBA: už gyvenimą be tabako!“
Naujienos!
Telefono linija Lietuvoje +370 37 32 43 93 yra Europos Komisijos inicijuotos kampanijos „HELP“ dalis. Kvalifikuoti darbuotojai yra pasirengę Jūsų išklausyti ir pagelbėti visiems, kas nori atsikratyti žalingo sveikatai įpročio – rūkymo.
Taip pat galite žvilgterėti į ,,Help: už gyvenimą be tabako!" tinklalapį www.help-eu.com.
Kampaniją Europos lygiu įgyvendina Europos Komisija kartu su Europos jaunimo forumu. Daugiau apie veiksmus Europos mastu www.youthandtobacco.com.
Kontaktams:
Irma Juškėnaitė; LiJOT, +370 5 279 1014; +370 614 23924; [email protected]
Miglė Mickevičiūtė, UAB „Komunikacija ir konsultantai“, +370 5 231 3003; [email protected]
Prasideda antrieji kampanijos prieš rūkymą ,,Help" metai
Europos Komisijos kampanija „HELP: dėl gyvenimo be tabako“, pradėta 2005 m. kovą, skirta paaugliams (15-18 m.) ir jauniems žmonėms (18-30 m.) – nerūkantiems, kurie yra linkę pasiduoti rūkymo pagundai, ir norintiems mesti rūkyti. Ši Europos programa truks ketverius metus.
Kampanijos „HELP“ 2005 m. veiklos apžvalga
- 2005 m. nuo kovo iki gruodžio Europos Sąjungoje buvo surengtos 25 spaudos konferencijos, kuriose dalyvavo per 400 žurnalistų. Iš viso buvo parašyta apie 2 500 spaudos publikacijų ir transliuota TV bei radijo siužetų. Vadovaujantis žiniasklaidos monitoringo tyrimais galima sakyti, kad kampanija buvo sėkminga.
- Demonstracinė kampanija, trukusi 136 dienas, aplankė 25 ES narių sostines. Pripučiamas objektas su kampanijos „HELP“ logotipu ir šūkiu buvo pastatytas svarbiose sostinių vietose. Ekspozicijos komanda sukorė 37 265 kilometrus ir išdalino 850 000 vienetų reklaminės medžiagos.
- ES šalyse buvo transliuojami trys kampanijos vaizdo klipai: parodyta 4 000 pranešimų septyniasdešimties nacionalinių televizijų eteryje. Taigi transliuojant klipus buvo pasiekta 700 mln. 15-34 metų amžiaus žmonių auditorija. Atlikus apklausą paprašant įvertinti televizijos kampaniją paaiškėjo, kad:
- 48 proc. jaunesnių kaip 25 m. žiūrovų atminė matę vieną iš trijų klipų;
- 83 proc. jaunesnių kaip 25 m. respondentų sakė, kad jiems kampanija „HELP “ patinka.
- 81 proc. žmonių mano, kad pranešimas perteikė turinį, jog „rūkymas yra absurdiškas užsiėmimas“.
Lapkričio pabaigoje kampanijos tinklalapį www.help-eu.com buvo aplankę apie 300 000 interneto naršytojų.
2006 m. kampanija prasideda visoje Europoje su atsinaujinusia jėga
- „HELP“ grįžta į ekranus: nuo sausio 5 d. tuo pat metu visoje ES bus pradėti rodyti TV klipai, kuriuose bus pateikiami pagalbos metant rūkyti telefono numeriai. Daugiau kaip 5 000 pranešimų bus parodyta aštuoniasdešimtyje televizijų nuo Portugalijos iki Kipro, nuo Suomijos iki Maltos.
- Kampanijos tinklalapis www.help-eu.com bus patrauklesnis ir įdomesnis naršyti.
- Nauji įvykiai 2006 m.: kampanija bus pateikta jauniems žmonėms sporto arba kultūros kontekste. Žmonės bus siūloma pasitikrinti smalkių (CO) kiekį organizme.
- Kitąmet spaudoje taip pat pasirodys straipsniai apie tabako sukeliamas bėdas.
- „HELP“ tinklalapyje ir spaudoje bus suteikta galimybė jauniems žmonėms pasisakyti apie problemas, kurias sukelia rūkymas.
Kampanijos “Help” informaciją žiniasklaidai, logotipą ir iliustracijas galima rasti adresu: http://www.help-eu.com
Atnaujinimo data: 2024-03-01