FUNKCIJOS
- Kuria ir diegia personalo valdymo strategiją ir prižiūri jos įgyvendinimą, dalyvauja rengiant personalo valdymo politiką ir procedūras, tvarkos aprašus ir metodikas;
- formuoja, tobulina ir įgyvendina ministerijos darbuotojų adaptacijos ir integracijos į įstaigos veiklą sistemą;
- formuoja, tobulina ir įgyvendina ministerijos personalo motyvavimo, finansinio ir nefinansinio skatinimo sistemas;
- formuoja, tobulina ir įgyvendina ministerijos darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo bei karjeros sistemas;
- kaupia, analizuoja, sistemina ir teikia statistinius bei kitus duomenis ministerijos darbuotojų adaptacijos, motyvavimo, kaitos, kvalifikacijos kėlimo bei karjeros klausimais, tvarko susijusią dokumentaciją;
- pagal kompetenciją teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl žmogiškųjų išteklių valdymo proceso optimizavimo bei tobulinimo ir juos įgyvendina, prisideda formuojant įstaigos organizacinę kultūrą;
- kuria ir įgyvendina grįžtamojo ryšio tyrimus personalo valdymo procesuose, užtikrina darbo aplinkos psichosocialinių rizikos veiksnių vertinimo atlikimą, atlieka gautų duomenų analizę, rengia ir pristato rezultatus ministerijos vadovybei bei darbuotojams;
- rengia gerąją praktiką personalo valdymo srityje reprezentuojančius pristatymus, dalyvauja pristatant ministerijos personalo politiką konferencijose, forumuose ar seminaruose šalies ir tarptautinėse institucijose;
- pagal kompetenciją dalyvauja rengiant ministro įsakymų, potvarkių, raštų ir kitųtvarkomųjų dokumentų projektus, reikalui esant, derina juos su suinteresuotais asmenimis, pagal kompetenciją vertina kitų ministerijos struktūrinių padalinių parengtų dokumentų projektus, teikia dėl jų pastabas ir pasiūlymus;
- pagal kompetenciją dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus, pareiškimus ir skundus, trikia aktualią informaciją kitiems ministerijos administracijos padaliniams, pavaldžioms įstaigoms;
- esant būtinybei koordinuoja ir organizuoja kitų žmogiškųjų išteklių valdymo funkcijų įgyvendinimą;
- pagal kompetenciją dalyvauja ministerijos ir kitų institucijų organizuojamuose pasitarimuose, posėdžiuose ir komisijų veikloje;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
- Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Lietuvos Respublikos Seimo darbą reglamentuojančiais teisės aktais;
- išmanyti tarnybinio protokolo reikalavimus, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles, gebėti apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai pasirenkant problemų sprendimo būdus bei darbo metodus;
- mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu, naudotis šiuolaikinio ryšio priemonėmis bei technologijomis.