FUNKCIJOS
- Dalyvauja rengiant teisės aktų dėl valstybei nuosavybės teise priklausančio ir ministerijos patikėjimo teise valdomo ilgalaikio ir trumpalaikio turto (toliau – turto) perdavimo valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise ar panaudos pagrindais projektus;
- rengia turto panaudos ir nuomos sutarčių perdavimo priėmimo aktų projektus, susitarimus ir kitus dokumentus;
- rengia dokumentus, susijusius su nekilnojamo turto registravimu nekilnojamo turto registre;
- rengia dokumentus dėl turto perdavimo valstybės įmonei Turto bankui, savivaldybėms ir kitoms įstaigoms bei organizacijoms;
- rengia dokumentus dėl nekilnojamojo turto įtraukimo/išbraukimo į/iš Atnaujinamo valstybės nekilnojamojo turto sąrašą (-o);
- nagrinėja ir rengia raštus, susijusius su valstybės turto draudimu, panauda, nuoma, perdavimu bei priėmimu ir pan., atsakymus į sveikatos priežiūros įstaigų, organizacijų, kitų institucijų ir gyventojų raštus ir skundus, tikrina pateiktų peržiūrėti dokumentų turto valdymo ir disponavimo klausimais pagrįstumą;
- naudojasi Valstybės įmonės Registrų centro Nekilnojamojo turto kadastro registro duomenų baze, reikalinga rengiant dokumentus, susijusius su nekilnojamuoju turtu;
- analizuoja, kaip yra naudojamas ministerijos, įstaigų prie ministerijos, ministerijos įsteigtų viešųjų įstaigų valdomas turtas, teikia išvadas bei pasiūlymus dėl jo panaudojimo bei valdymo efektyvumo;
- konsultuoja ministerijai pavaldžias biudžetines ir viešąsias įstaigas turto panaudos, nuomos ir patikėjimo klausimais;
- pagal kompetenciją bendradarbiauja su kitomis įstaigomis ir institucijomis, sprendžiant klausimus dėl ministerijos reguliavimo sričiai priskirto turto valdymo;
- dalyvauja turto, pripažinimo nereikalingu arba netinkamu (negalimu) naudoti komisijoje, pagal kompetenciją teikia pastabas, siūlymus ir išvadas;
- dalyvauja ministerijos ir kitų valstybės institucijų sudarytų darbo grupių bei komisijų darbe rengiant teisės aktų turto valdymo klausimais projektus;
- teikia siūlymus skyriaus vedėjui dėl turto valdymo, naudojimo bei disponavimo juo klausimų ir skyriaus veiklos gerinimo;
- kaupia, sistemina, apibendrina informaciją ir rengia išvadas turto naudojimo klausimais;
- užtikrina skyriaus dokumentacijos tinkamą valdymą (saugumą, tvarkymą), panaudojant kompiuterinę dokumentų valdymo sistemą;
- vykdo ir kitus su ministerijos funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti ministerijos tikslai.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
- Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės turto valdymą, naudojimą, disponavimą, viešąjį administravimą bei korupcijos prevenciją;
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį valstybės turto valdymo srityje;
- pagal kompetenciją mokėti analizuoti ir vertinti valstybės turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo reglamentuojančių teisės aktų projektus;
- sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti teisės aktų ir kitų dokumentų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu, interneto naršyklėmis;
- mokėti kaupti, sisteminti informaciją, rengti išvadas, pagal kompetenciją priimti sprendimus, gebėti savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai vertinti ir apibendrinti problemas.