FUNKCIJOS
- Teikia pasiūlymus dėl ministerijos IRT procesų tobulinimo ir efektyvinimo, padeda organizuoti IRT plėtros srityje projektus, dalyvauja rengiant, tikslinant ir vertinant dokumentus, susijusius su IRT plėtros klausimais;
- planuoja ir inicijuoja IRT prekių bei paslaugų viešuosius pirkimus, rengia telekomunikacinės, kompiuterinės ar organizacinės įrangos bei susijusių paslaugų įsigijimo pirkimo paraiškas, kontroliuoja sutarčių vykdymą;
- dalyvauja rengiant, tikslinant ir vertinant ataskaitas bei kitus dokumentus apie IRT vystymą, palaikymą ir naudojimą ministerijoje;
- planuoja lėšų poreikį ir rengia atitinkamus dokumentus, reikalingus tinkamam ministerijos IRT palaikymui ir atnaujinimui bei skyriaus kitoms vykdomoms funkcijoms užtikrinti;
- organizuoja ir koordinuoja ministerijos vidaus administravimo informacinių sistemų plėtrą ir priežiūrą, užtikrina ministerijos vidaus administravimo informacinių sistemų veiklos tęstinumą ir saugą;
- organizuoja ir koordinuoja su įslaptintos informacijos ryšių ir informacinių sistemų bei fizine apsauga susijusių teisės aktų nustatyta tvarka įgyvendinimą;
- administruoja ir koordinuoja ministerijos interneto ir intraneto svetainėse esančią informaciją, reguliariai atnaujina vartotojų sąrašus, pagal poreikį atnaujina vidaus tvarkos aprašą;
- atlieka veiksmus, susijusius su asmens duomenų pažeidimais, tvarkomų ministerijos informacinėje sistemoje ir (ar) apdorojamų kitomis ministerijos informacinių technologijų priemonėmis;
- rengia ir teikia siūlymus skyriaus vedėjui dėl teisinio reglamentavimo, reikalingo IRT plėtrai ir sąveikai;
- rengia ir teikia pasiūlymus dėl teisės aktų, vidaus tvarkų, susijusių su ministerijos vidaus administravimo informacinių sistemų sauga, naujų informacinių technologijų ir metodų diegimu, užtikrina teisės aktų reikalavimų vykdymą;
- pagal kompetenciją rengia raštus ir dokumentus su skyriaus vykdoma veikla susijusiai informacijai pateikti, rengia atsakymus į oficialius raštus bei užklausas;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
- Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį technologijos mokslų ar socialinių mokslų krypčių grupės išsilavinimą su bakalauro kvalifikacinių laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje ir ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį IRT plėtros projektams įgyvendinimo ir priežiūros srityje;
- išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktais, reglamentuojančius informacinės visuomenės bei elektroninės valdžios plėtrą, informacinių sistemų kūrimą bei eksploatavimą, reikalavimus duomenų apsaugai, taip pat sveikatos apsaugą reglamentuojančius teisės aktus, kiek jie susiję su šios pareigybės vykdymu, gebėti juos taikyti praktiškai;
- gerai išmanyti dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, dokumentų rengimo taisykles, elektroninių dokumentų valdymo taisykles ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą;
- mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu, naudotis šiuolaikinio ryšio priemonėmis bei technologijomis, išmanyti bendrus dokumentų valdymo sistemos principus;
- sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu, mokėti rinkti, kaupti, sisteminti informaciją, rengti išvadas, pagal kompetenciją priimti sprendimus, gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai pasirinkti sprendimo ir darbo metodus, analitiškai vertinti ir apibendrinti problemas.