FUNKCIJOS
- Atlieka Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymų, ministerijos kanclerio potvarkių, vadovybės pavedimų užduočių vykdymo stebėseną, sistemina duomenis;
- pagal kompetenciją konsultuoja, teikia informaciją vietoje ir telefonu apie dokumentus, jų užduočių vykdymo kontrolę;
- pagal kompetenciją dalyvauja rengiant Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymų, ministerijos kanclerio potvarkių projektus, rengia kitų dokumentų, atsakymų į institucijų ar asmenų raštus ir paklausimus projektus, derina juos su ministerijos darbuotojais;
- užtikrina tinkamą dokumentų valdymą (registraciją, apskaitą, saugumą, tvarkymą), naudodamas kompiuterinę dokumentų valdymo sistemą, registruoja Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymus, ministerijos kanclerio potvarkius, prireikus juos skenuoja;
- pagal kompetenciją konsultuoja, teikia informaciją vietoje ir telefonu apie dokumentus, jų užduočių vykdymo kontrolę;
- kiekvieną savaitę rengia ir teikia ministerijos darbuotojams ir pavaldžioms įstaigoms Vyriausybės kontroliuojamų neįvykdytų pavedimų stebėsenos bei Vyriausybės kontroliuojamų neįvykdytų pavedimų pokyčių lenteles;
- atlieka ketvirčių, pusmečių bei metų ministerijoje gautų ir kontroliuojamų pavedimų vykdymo analizę;
- atlieka veiksmus, susijusius su įslaptintos informacijos apsauga personalo patikimumo užtikrinimo srityje;
- protokoluoja ministerijos padalinių vadovų ir kitų valstybės tarnautojų ar darbuotojų pasitarimus jiems pavestų Vyriausybės kontroliuojamų pavedimų vykdymo kontrolės klausimais bei skyriaus organizuojamus posėdžius;
- skyriaus vedėjo pavedimu pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus;
- rengia savo veiklos planus ir ataskaitas, teikia siūlymus skyriaus vedėjui dėl skyriaus veiklos gerinimo;
- registruoja ir skenuoja sutartis ir perdavimo-priėmimo aktus;
- registruoja ir prireikus skenuoja prašymus personalo klausimais, sutartis ir perdavimo priėmimo aktus;
- vykdo ir kitus su įstaigos funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti įstaigos tikslai.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
- Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje;
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybės tarnybos bei sutartinius darbo santykius, informacijos teikimą, dokumentų valdymą;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti bei teikti išvadas;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, pasirinkti problemų sprendimo būdus ir darbo metodus;
- sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti teisės aktų ir kitų dokumentų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu ir šiuolaikinėmis informacinėmis technologijomis (MS Office programinis paketas, interneto naršyklės, elektroninis paštas).