-
FUNKCIJOS
- Rengia ministerijos vidinės komunikacijos strategiją ir ją įgyvendina, teikia siūlymus skyriaus vedėjui dėl įstaigos vidinės komunikacijos gerinimo;
- kuria vidinei komunikacijai skirtą turinį (tekstus, žinutes, pristatymus, naujienlaiškius, informacinio pobūdžio plakatus, iškabas ir kt.), susiedamas turinį su ministerijos kultūros stiprinimu, misijos, vizijos įgyvendinimu bei bendrojo pobūdžio aktualios informacijos sklaida;
- inicijuoja ir organizuoja ministerijos vidinius bei išvažiuojamuosius renginius, apdovanojimus, socialines akcijas bei rūpinasi su šiais renginiais susijusių paslaugų bei prekių įsigijimu;
- planuoja lėšų poreikį ir rengia atitinkamus dokumentus, reikalingus tinkamai ministerijos reprezentacijai ir vidinei komunikacijai palaikyti ir vystyti;
- planuoja ir inicijuoja ministerijos vidinei komunikacijai ir reprezentacijai skirtų paslaugų ir prekių viešuosius pirkimus, rengia pirkimo paraiškas, kontroliuoja sutarčių vykdymą;
- pagal kompetenciją dalyvauja, kuriant ministerijos vaizdinę tapatybę ir formuojant jos įvaizdį;
- administruoja ir koordinuoja ministerijos interneto ir intraneto svetainėse esančią aktualią informaciją, pagal poreikį kuria turinį intraneto svetainėje, rūpinasi aktualios informacijos pateikimu;
- pagal kompetenciją rengia raštus ir dokumentus, atsakymus į oficialius raštus bei užklausas su skyriaus vykdoma veikla susijusiai informacijai pateikti;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su skyriaus veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
- Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
- gerai išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą;
- mokėti dirbti „MS Office“ programiniu paketu, naudotis šiuolaikinio ryšio priemonėmis bei technologijomis, išmanyti bendrus dokumentų valdymo sistemos principus;
- suprasti pagrindinius grafikos dizaino principus, gebėti dirbti su „Canva“, „Adobe Photoshop“ ar kitomis grafinio dizaino programomis;
- sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu;
- mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
- išmanyti renginių organizavimo principus bei turėti renginių organizavimo patirties;
- išmanyti viešųjų pirkimų organizavimo bei įgyvendinimo principus;
- išmanyti vidinės komunikacijos strategijos principus ir įgyvendinimo priemones bei turėti patirties, kuriant vidinę organizacijos kultūrą.