Pareigų aprašymas

FUNKCIJOS

  • Dalyvauja vertinant tarptautinės finansinės paramos iniciatyvas ir įgyvendinimo galimybes bei teikia išvadas dėl finansavimo poreikių ir galimybių;
  • dalyvauja rengiant tarptautinės finansinės paramos programų ir (ar) projektų pasiūlymus bei su pasiūlymais susijusius dokumentus;
  • atlieka darbus, dalyvauja rengiant dokumentus, reikalingus tinkamai pasiruošti priskirtos tarptautinės finansinės paramos programų ir jų projektų įgyvendinimui;
  • dalyvauja formuojant ir rengiant priskirtos tarptautinės finansinės paramos programos valdymo strategiją bei valdymo ir kontrolės sistemą, vertina jų valdymo efektyvumą ir teikia išvadas bei siūlymus;
  • kontroliuoja priskirtos tarptautinės finansinės paramos programų ir (ar) projektų veiklų vykdymą, vykdo jų stebėseną ir užtikrina kontrolę;
  • koordinuoja priskirtos tarptautinės finansinės paramos programų ir (ar) projektų įgyvendinimą, rengia ataskaitas ir teikia išvadas;
  • pagal poreikį dalyvauja vykdant patikras priskirtos tarptautinės finansinės paramos programų ir (ar) projektų įgyvendinimo vietoje;
  • palaiko ryšius su priskirtos tarptautinės finansinės paramos programų ir (ar) projektų vykdytojais ir koordinuoja jų veiklą;
  •  vykdo ir (ar) dalyvauja vykdant priskirtos tarptautinės finansinės paramos programų ir (ar) projektų įgyvendinimo rizikų vertinimą, esant poreikiui teikia konsultacijas;
  • teikia siūlymus, inicijuoja ir organizuoja priskirtos tarptautinės finansinės paramos programų ir (ar) projektų informavimo ir viešinimo priemonių įgyvendinimą;
  • analizuoja ir (ar) dalyvauja analizuojant priskirtos tarptautinės finansinės paramos programų ir (ar) projektų rodiklius bei jų pasiekimą;
  • dalyvauja įvairiose darbo grupėse bei komisijose;
  • vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

 

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI

  • Turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį Šveicarijos ir (ar) Norvegijos, ir (ar) kitos tarptautinės finansinės paramos programų ir (ar) projektų vadybos srityje;
  • mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
  • gerai išmanyti Lietuvos Respublikos (toliau – LR) įstatymus, LR Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Šveicarijos, Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos bei tarptautinės finansinės paramos administravimą, įgyvendinimą ir finansavimą sveikatos apsaugos srityje, valstybės tarnybą bei viešąjį administravimą;
  • mokėti dirbti „MS Office“ programiniu paketu, naudotis šiuolaikinio ryšio priemonėmis bei technologijomis, išmanyti bendrus dokumentų valdymo sistemos principus;
  • mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą.