ASMENŲ APTARNAVIMAS
Gerbiamieji gyventojai,
Stengiamės sudaryti Jums patogias sąlygas kreiptis į Sveikatos apsaugos ministeriją, pateikti prašymus ir skundus bei gauti konsultaciją Jums aktualiu mūsų įstaigos veiklos klausimu.
Atkreipiame dėmesį, kad Sveikatos apsaugos ministerijos internetinėje svetainėje yra atsakyta į aktualiausius bendro pobūdžio paklausimus (Dažniausiai užduodami klausimai DUK)
Aptarnavimo laikas
Į Sveikatos apsaugos ministeriją galima kreiptis visą darbo dienos laiką, pietų pertraukos ir papildomu laiku:
- Pirmadieniais – ketvirtadieniais – nuo 8.00 iki 17.00 val.
- Penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val.
- papildomu laiku iš anksto užsiregistravus: antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 7.30 iki 8.00 val.
- švenčių dienų išvakarėse darbo laikas sutrumpinamas viena valanda.
Kreipimosi būdai
Į Sveikatos apsaugos ministeriją galima kreiptis šiais būdais:
- paštu (Vilniaus g. 33, LT-01402 Vilnius)
- interneto svetainėje „E. pilietis“
- e. pristatymo sistemoje (www.ePristatymas.lt)
- elektroniniu paštu ([email protected])
- telefonu 8 800 66004
- atvykus į Sveikatos apsaugos ministeriją (Vilniaus g. 33, LT-01402 Vilnius)
- Pranešimų sistemoje „Pranešk apie nusižengimus ar galimą piktnaudžiavimą“ (2018 m. gegužės 17 d. įsakymas Nr. V-593 „Dėl Pacientų ir sveikatos sistemos įstaigų darbuotojų pranešimų apie galimus pažeidimus sveikatos sistemos įstaigose pateikimo elektroniniu būdu tvarkos aprašo patvirtinimo“)
Sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys gyventojus priima tik Lietuvos Respublikos Vyriausybėje (Gedimino pr. 11, Vilnius) pagal iš anksto sudarytą grafiką (LRV priėmimas).
Sveikatos apsaugos ministerijos priimamojo funkcijos:
- Teikia informaciją nemokama telefono linija, atsako į elektroniniu paštu pateiktus klausimus
- Priima ir registruoja gyventojų prašymus / skundus, adresuotus Sveikatos apsaugos ministerijai
- Konsultuoja asmenis, kaip išdėstyti ar užpildyti reikalingus dokumentus
- Teikia informaciją apie Ministerijos veiklą ir konsultuoja Ministerijos kompetencijos klausimais, išskyrus atvejus, kai dėl keliamų klausimų sudėtingumo (specifiškumo) ar kompleksiškumo asmenį turi konsultuoti kiti Ministerijos darbuotojai
- Teikia informaciją apie pateiktų prašymų / skundų nagrinėjimo eigą
- Informuoja apie pavaldžių įstaigų teikiamas paslaugas ir nurodo kontaktinius asmenis rūpimais klausimais
Asmenis aptarnaujantys darbuotojai:
Sigita Umbražūnienė
Tel. +370 5 268 5110
El. paštas [email protected]
Ramunė Dumbravienė
Tel. +370 5 268 5108
El. paštas [email protected]
Algirdas Čepas
Tel. +370 5 205 3614
El. paštas [email protected]
Rasida Krinickienė
Tel. +370 5 268 5109
El. paštas [email protected]
Lina Simonaitytė
Tel. +370 5 266 1412
El. paštas [email protected]
Hа русском языке консультирует:
Эл. почта [email protected], тел. +370 5 268 5110, +370 5 268 5109, +370 5 266 1412
For inquiries in English please feel free to contact:
e-mail [email protected], phone +370 5 205 3360, +370 5 268 5109, +370 5 266 1412
Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo Lietuvos Respublikos sveikatos
apsaugos ministerijoje taisyklės (suvestinė redakcija nuo 2023-03-01)
Kreipimosi formos:
Prašymas dėl darbo užmokesčio / darbo stažo
Prašymas išduoti pažymą apie eitas pareigas
Prašymų ir skundų pateikimas:
Prašymas ar skundas raštu turi būti parašytas valstybine kalba arba turėti vertimą į valstybinę kalbą, parašytas įskaitomai, asmens pasirašytas. Prašyme ar skunde raštu turi būti nurodytas asmens vardas, pavardė (jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba įstaigos pavadinimas (jeigu kreipiamasi juridinio asmens vardu), adresas arba kiti kontaktiniai duomenys ryšiui palaikyti, pagal kuriuos asmuo pageidauja gauti atsakymą.
Teikiant prašymą elektroninėmis ryšių priemonėmis, turi būti pateikta pasirašyto prašymo skaitmeninė kopija arba prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu.
Jeigu esate įsitikinęs, kad Jūsų, kaip paciento teisės yra pažeistos sveikatos priežiūros įstaigoje, į kurią kreipėtės dėl paslaugos, pirmiausia turite teisę kreiptis į įstaigą, kurioje, Jūsų manymu, buvo pažeistos paciento teisės, ir tik tada, kai Jūsų netenkins skundo nagrinėjimo rezultatai, turite teisę toliau kreiptis į pacientų skundus nagrinėjančias institucijas, t. y.:
- Valstybinę akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybą (https://vaspvt.lrv.lt/?lang=lt)
- Lietuvos bioetikos komitetą (http://bioetika.sam.lt/index.php?2064235786)