BDAR
Close

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai (angl. "cookies").


Asmenų aptarnavimo vertinimo anketa 2023

Gerbiami svetainės lankytojai,

prašome pasidalinti savo patirtimi ir padėti gerinti asmenų aptarnavimo Sveikatos apsaugos ministerijoje kokybę,

užpildant šią anoniminę apklausą. Anketos duomenys bus naudojami tik statistinei analizei.

  • *

    Kokiu būdu kreipėtės į ministeriją?

    Pasirinkite vieną ar daugiau variantų

    buvau atvykęs(-usi) tiesiogiai

    skambinau telefonu nemokama linija

    skambinau telefonu tiesiogiai specialistui

    raštu, pasinaudodamas pašto paslaugomis

    elektroniniu paštu

    per ministerijos internetinį puslapį

    per E. pilietis sistemą

    0
  • *

    Jūsų kreipimosi priežastis:

    Pasirinkite vieną ar daugiau variantų

    gauti informaciją, konsultaciją

    pateikti skundą

    pateikti pranešimą

    pateikti prašymą

    Kitos priežastys (įrašykite)
    1
  • *

    Kaip Jūs vertinate ministerijos darbuotojų pasiekiamumą?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    labai gerai

    gerai

    vidutiniškai

    patenkinamai

    blogai

    2
  • Prisiminkite ir įvertinkite paskutinę savo patirtį, kai kreipėtės į ministeriją (tiesiogiai, telefonu, raštu , el. paštu, per E. pilietis sistemą).*visiškai sutinkusutinkunežinau, neturiu nuomonėsnesutinkuvisiškai nesutinku

    Asmenų aptarnavimas „vieno langelio“ principu (buvau iš karto nukreiptas pas specialistą, kuris atsakė į mano klausimus)

    Darbuotojas buvo paslaugus, mandagus

    Buvo suteikta išsami informacija apie skundo, prašymo nagrinėjimo eigą ir terminus

    Gautas atsakymas buvo aiškus ir išsamus (papildomai kreiptis dėl to paties klausimo nereikėjo)

    3
  • *

    Kaip Jūs vertinate tinklapyje pateikiamos informacijos aiškumą ir suprantamumą?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    informacija pateikiama labai aiškiai

    gerai

    vidutiniškai

    visai nesuprantamai

    4
  • *

    Kaip Jūs vertinate informaciją apie ministerijos darbo laiką ir galimus kreipimosi būdus:

    Pasirinkite tik vieną variantą

    informacija pateikta aiškiai ir suprantamai

    informacija neaiški dėl nuotolinio darbo dienų

    informacija pateikta visiškai nesuprantamai

    5
  • *

    Kaip Jūs vertinate asmenų aptarnavimo ministerijoje kokybę?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    labai gerai

    gerai

    vidutiniškai

    patenkinamai

    blogai

    6
  • *

    Kokių turėtumėte pasiūlymų, kaip būtų galima pagerinti asmenų aptarnavimo ministerijoje kokybę?

    7
  • 8
Paskutinė atnaujinimo data: 2023-09-15