Asmenų aptarnavimas „vieno langelio“ principu (buvau iš karto nukreiptas pas specialistą, kuris atsakė į mano klausimus)
Asmenų aptarnavimas „vieno langelio“ principu: visiškai sutinku Asmenų aptarnavimas „vieno langelio“ principu: sutinku Asmenų aptarnavimas „vieno langelio“ principu: nežinau, neturiu nuomonės Asmenų aptarnavimas „vieno langelio“ principu: nesutinku Asmenų aptarnavimas „vieno langelio“ principu: visiškai nesutinku
Darbuotojas buvo paslaugus, mandagus
Darbuotojas buvo paslaugus, mandagus: visiškai sutinku Darbuotojas buvo paslaugus, mandagus: sutinku Darbuotojas buvo paslaugus, mandagus: nežinau, neturiu nuomonės Darbuotojas buvo paslaugus, mandagus: nesutinku Darbuotojas buvo paslaugus, mandagus: visiškai nesutinku
Buvo suteikta išsami informacija apie skundo, prašymo nagrinėjimo eigą ir terminus
Buvo suteikta išsami informacija apie skundo, prašymo nagrinėjimo eigą ir terminus: visiškai sutinku Buvo suteikta išsami informacija apie skundo, prašymo nagrinėjimo eigą ir terminus: sutinku Buvo suteikta išsami informacija apie skundo, prašymo nagrinėjimo eigą ir terminus: nežinau, neturiu nuomonės Buvo suteikta išsami informacija apie skundo, prašymo nagrinėjimo eigą ir terminus: nesutinku Buvo suteikta išsami informacija apie skundo, prašymo nagrinėjimo eigą ir terminus: visiškai nesutinku
Gautas atsakymas buvo aiškus ir išsamus (papildomai kreiptis dėl to paties klausimo nereikėjo)
Gautas atsakymas buvo aiškus ir išsamus: visiškai sutinku Gautas atsakymas buvo aiškus ir išsamus: sutinku Gautas atsakymas buvo aiškus ir išsamus: nežinau, neturiu nuomonės Gautas atsakymas buvo aiškus ir išsamus: nesutinku Gautas atsakymas buvo aiškus ir išsamus: visiškai nesutinku