Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems
sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia:
Sveikatos apsaugos ministeriją
toliau šiame tekste vadinsime Ministerija.
Sveikatos apsaugos ministerijoje
žmonės sprendžia klausimus
Ministerijos darbuotojai dirba tam, kad:
Ministerijos darbuotojai taip pat galvoja:
Visi Lietuvos žmonės turi teisę būti sveiki.
Ką daro Ministerija?
Ministerija sprendžia, kaip Lietuvoje, pavyzdžiui:
Ministerija duoda pinigų sveikatos paslaugoms.
Pavyzdžiui, ministerija duoda pinigų, poliklinikoms ir ligoninėms.
Ministerija prižiūri, ar poliklinikos ir ligoninės teisingai naudoja pinigus.
Ministerija prižiūri, kaip veikia sveikatos įstaigos.
Pavyzdžiui, kaip veikia ligoninės ir poliklinikos
Ministerija pasakoja kitiems žmonėms ir įstaigoms apie:
Ministerija bendrauja su kitų šalių sveikatos įstaigomis.
Ministerija:
Tada galės dar geriau rūpintis Lietuvos žmonių sveikata
Su kuo dirba Ministerija?
Sveikatos apsaugos ministerija dirbasu 36 įstaigomis.
Šios įtaigos kartu su ministerija padeda žmonėms.
Daugiau informacijos apie šias įstaigas rasite internete, kai paspausite šią nuorodą.
Ministerija dirba kartu su visuomeninėmis organizacijomis.
Organizacijos gali būti:
Daugiau informacijos apie visuomenines organizacijas rasite internete, kai paspausite šią nuorodą.
Kaip Jums gali padėti ministerija?
Ministerijos darbuotojai gali Jums padėti, jeigu:
Jūs neturite mums pranešti, kad ateinate.
Bet jeigu norite apie tai pranešti, galite mums paskambinti telefonu. Mūsų telefono numeris yra 080066004.
Pokalbis telefonu Jums nieko nekainuos.
Kada Ministerija dirba?
Ministerija dirba:
Jeigu planuojate atvykti antradienį nuo 7:30 iki 8:00 valandos, praneškite mums apie tai. Pranešti mums galite telefonu. Mūsų telefono numeris yra 080066004.
Dieną prieš šventę, mes dirbame trumpiau. Tada dirbame 1 valanda trumpiau.
Šventinės dienos yra:
Velykų dienos kiekvienais metais yra skirtingos,
Ką daryti, jeigu turite skundą?
Reikia pasakyti, jeigu kas nors yra blogai, pavyzdžiui, poliklinikose ar ligoninėse.
Pavyzdžiui, jeigu:
Mes tai vadiname skundu.
Skundai mums padeda suprasti, kaip mes galime Jums geriausiai padėti.
Kaip Jūs galite mums pranešti apie skundą?
Jeigu Jūs turite skundą, Jūs galite:
Ką mes darome, kai gauname Jūsų skundą?
Kai mes gauname Jūsų skundą, mes:
Kaip turi būti parašytas skundas?
Kai rašysite skundą, parašykite savo:
Skundą parašykite lietuvių kalba.
Rašykite aiškiai ir suprantamai.
Skundą turite pasirašyti.
Jei skundą ar savo pasiūlymus norite paduodi sveikatos ministrui, turite iš anksto susitarti dėl susitikimo.
Tada Jums reikia paskambinti telefonu +37052663711.
Sveikatos ministras gyventojus priima Lietuvos Respublikos Vyriausybės pastate.
Šis pastatas yra Gedimino prospekte 11, Vilniuje.
Ministras su gyventojais susitinka vieną kartą per tris mėnesius.
Tekstą parengė: Jūratė Baltinaitė, Lina Simonaitytė, Oksana Kavaliauskienė
Tekstą vertino: Dalia Keperšaitė
Teksto vertinimą koordinavo: Paula Stašaitienė
Iliustracijos: AAC Symbols and shared resources - ARASAAC
Atnaujinimo data: 2025-01-31