BDAR
gdpr

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai (angl. "cookies").


2. Kada pacientai turi teisę kreiptis į pacientų skundus nagrinėjančias institucijas?

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymo 23 straipsniu, į pacientų skundus nagrinėjančias valstybės institucijas pacientai turi teisę kreiptis tik nepatenkinti skundų nagrinėjimu sveikatos priežiūros įstaigoje, kurioje, jų manymu, buvo pažeistos jų teisės. Gydymo įstaiga, išnagrinėjusi skundą, atsakymą į jį raštu turi pateikti per 20 darbo dienų. Jei gydymo įstaigos atsakymas netenkintų, Jūs turite teisę raštu kreiptis į pacientų skundus nagrinėjančias valstybės institucijas, kartu pateikdami gydymo įstaigos atsakymą ar jo kopiją (jei gydymo įstaiga nepateikia atsakymo į skundą per teisės aktų nustatytą laikotarpį – pateikiama skundo, adresuoto asmens sveikatos priežiūros įstaigai, kopija).

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-06-07