Kokybės vadybos politika
Lietuvos respublikos sveikatos apsaugos ministerijoje įdiegus ir sertifikavus kokybės vadybos sistemą, atitinkančią ISO 9001:2015 standarto reikalavimus, nuolat gerinama Sveikatos apsaugos ministerijos teikiamų viešųjų paslaugų kokybė, siekiant efektyviai tenkinti gyventojų, įstaigų, įmonių ir organizacijų poreikius.
Daugiau informacijos apie projektą rasite ČIA.
- Veikla atitinka teisės aktų reikalavimus ir LST EN ISO 9001:2015 standartą
- Siekiama rezultatyvaus bendradarbiavimo su gyventojais, kurie kreipiasi į SAM
- Periodiškai peržiūrimi ir nusistatomi kokybės vadybos sistemos tikslai ir vertinami jų įgyvendinimo rezultatai.
- Nuolatos peržiūrimi, vertinami ir tobulinami veiklos procesai bei kokybės valdymo sistema, ieškoma veiklos gerinimo galimybių
- Identifikuojamas, pripažįstamos ir operatyviai taisomos pastebėtos klaidos
- Suteikiama galimybė visiems ministerijos darbuotojams nuolat tobulėti ir kelti kvalifikaciją