Pareigų aprašymas Spausdinti

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą humanitarinių mokslų studijų srities lietuvių filologijos krypties išsilavinimą (magistro laipsnį);

2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį redagavimo srityje;

3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, valstybinės kalbos vartojimą, informacijos teikimą;

4. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;

5. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;

6. mokėti anglų, vokiečių arba prancūzų kalbą pradedančiojo vartotojo lygmens A2 lygiu;

7. sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti teisės aktų ir kitų dokumentų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu ir šiuolaikinių informacinių technologijų priemonėmis (MS Office programinis paketas, internetas, elektroninis paštas);

8. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus gauti leidimui dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

1. pagal kompetenciją sprendžia teisės aktų, ministerijos sudaromų sutarčių ir kitų ministerijos darbuotojų rengiamų dokumentų projektų redagavimo klausimus;

2. bendradarbiauja su dokumentų rengėjais, prisideda prie teisės aktų, raštų projektų rengimo;

3. redaguoja Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymų, įsakymais tvirtinamų higienos ir medicinos normų, reglamentų, įstatų, nuostatų, metodikų, taisyklių, ministerijos kanclerio potvarkių, Lietuvos Respublikos įstatymų, įstatymų įgyvendinamųjų teisės aktų projektus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, ministerijos vadovybės pasirašomų į kitas institucijas siunčiamų raštų projektus, griežtai laikydamasis Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimų, lietuvių kalbos taisyklių ir teisės aktais nustatytų dokumentų rengimo reikalavimų;

4. vizuoja tinkamai parengtų dokumentų projektus;

5. žodžiu ir raštu ministerijos administracijos padalinių darbuotojams teikia konsultacijas bendrinės lietuvių kalbos vartojimo klausimais;

6. atsako už ministerijos veiklos sričių Lietuvos Respublikos įstatymų ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų projektų terminų straipsnių rengimą, teikimą Valstybinei lietuvių kalbos komisijai (toliau – VLKK) ir derinimą;

7. bendradarbiauja su VLKK ministerijos veiklos sričių terminijos klausimais: dalyvauja VLKK posėdžiuose, kuriuose sprendžiami sveikatos apsaugos srities terminų vartosenos klausimai, koordinuoja ir organizuoja atsakymų į VLKK persiųstas iš Europos Sąjungos institucijų gautas užklausas dėl Europos Sąjungos teisės aktų projektų terminų pateikimą VLKK ir kt.;

8. esant poreikiui protokoluoja skyriaus organizuojamus posėdžius;

9. dalyvauja darbo grupių veikloje;

10. pagal kompetenciją dalyvauja rengiant teisės aktų, priskirtų skyriaus veiklos sričiai, projektus;

11. užtikrina tinkamą dokumentų valdymą (apskaitą, saugumą, tvarkymą) naudodamasis kompiuterine dokumentų valdymo sistema;

12. rengia savo veiklos planus ir ataskaitas, teikia siūlymus skyriaus vedėjui dėl veiklos gerinimo;

13. laiku ir kokybiškai vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo ir ministerijos vadovybės pavedimus raštu ir žodžiu, siekiant ministerijos strateginių tikslų įgyvendinimo bei asmeniškai atsako už pavestų darbų ir pavedimų atlikimą.